Заняття на тему :"Що таке булінг"
Вивчення правил дорожнього руху (жовтень 2024р.)
Заняття з цивільного захисту (жовтень 2024р.)
Урок миру (жовтень 2024р.)
Перегляд вистави на анлійській мові (вересень 2024р.)
Тренувальні заняття з цивільного захисту (2024 р.)
Творча робота (2023р.)
Заняття з цивільного захисту (2023р.)
Олімпійський тиждень (2023р.)
Всесвітній день миру (2023р.)
Заняття з безпеки життєдіяльності (2023р.)
Заняття по цивільному захисту (2023р.)
Веселі руханки на уроках
День української писемності та мови
Урок доброти (2023р.)
Майстри оригамі (2023р.)
Новорічні композиції (2022р.)
Перебуваємо в укритті під час повітряної тривоги (2022р.)
Майструємо, малюємо, вирізаємо (2022р.)
Розваги на перерві (2022р.)
Читаємо вдома (2022р.)
Навчаємось струнко ходити (2022р.)
Завдання для дистанційного навчання в період з
25.05.2020 р.по 29.05.2020 р.
25.05.2020
р.
1.Читання :
Одного разу Син розсердився і згарячу сказав Матері образливе, грубе
слово. Заплакала мати.
Схаменувся Син, жаль стало йому Матері. Ночей не спить — мучить його
совість: адже він образив Матір.
Йшли роки. Син-школяр став дорослою людиною. Настав час їхати йому в
далекий край. Поклонився Син Матері низько до землі й говорить:
— Простіть мені, Мамо, за образливе слово.
— Прощаю, — сказала Мати й зітхнула. — Забудьте, Мамо, що я сказав вам
образливе слово. Задумалась Мати, геть посмутніла.
На її очах з'явились сльози. Каже вона синові: — Хочу забути, Сину, а не
можу. Рана від колючки загоїться й сліду не залишиться. А рана від слова
заживає, проте слід глибокий зостається.
2.Укр.мова
:
До поданих слів додай назви ознак, підкресли букву
«ч».
Рукавички (які?), чемодан (який?), читанка (яка?),
чорнило (яке?), ручка (яка?), м’яч (який?), човен (який?), черевики (які?),
читач (який?), рівчак (який?), круча (яка?), качур (який?), вечір (який?).
3.Математика:с.131,№1,№2,№3,№4 (усно );№5,№7,№8
(письм.)
26.05.2020
р.
1.Читання :
В Оленчиної матусі народився хлопчик. Радіє Оленка: тепер у мене є
братик.
Прокинулася вночі Оленка, бачить - схилилась мама над колискою та й
співає колискові.
Заворушилась заздрість в Оленчиній душі. Тепер, думає, мама вже не
любитиме мене так, як раніше. Бо треба ж і Петрика любити.
- Мамо, - каже Оленка вранці, - ой, як люблю я вас...
- А чого ти мені це говориш? - непокоїться мати. - Бо хочу, щоб ви мене
любили не менше, ніж Петрика... Мама полегшено зітхнула й каже:
-Піди, Оленко, Сонця запитай, як воно ділить своє тепло між людьми?
Вийшла Оленка та й питає. А Сонце каже:
- Для кожної людини - все моє тепло. Від першої до останньої іскринки.
2.Укр.мова:
Допиши слово, яке загубилося у прислів’ї. Підкресли
іменники.
Праця людину годує, а лінь …
Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши …
Ліпше своє, хоч мале, ніж чуже, хоч …
Правду не …
Хто не працює, той не …
Довідка ( їсть, плачемо, марнує, велике, сховаєш)
3.Математика:с.132,№1,№2,№3,№4,№5,№8
(усно);
№6,№7,№9 (письм.)
27.05.2020
р.
1.Читання :
Маленький Михайлик побачив у косі матері три сиві волосинки.
- Мамо, у вашій косі три сиві волосинки, - сказав Михайлик.
Мама усміхнулась і нічого не сказала. Через кілька днів Михайлик побачив
у материній косі чотири сиві волосинки.
- Мамо, - сказав Михайлик здивовано, - у вашій косі чотири сиві
волосинки, а було три...Чого це посивіла ще одна волосинка?
- Від болю, - відповіла мати. - Коли болить серце, тоді й сивіє
волосинка... - А від чого ж у вас боліло серце? - Пам'ятаєш, ти поліз на
високе-високе дерево?
Я глянула у вікно, побачила тебе на тоненькій гілці. Серце заболіло, й
волосинка посивіла. Михайлик довго сидів задумливий, мовчазний. Потім підійшов
до мами, обняв її і тихо спитав:
-Мамо, а коли я на товстій гілці сидітиму, волосинка не посивіє?
2.Укр.мова
:
1.Підкресли слова, які не можна переносити з рядка в
рядок.
Жар, дарує, ялина, юнак, дарувати,
майорить, вісь, читає, клас, льон, їжа, район, пір’я, все, джміль, сядь, гілля,
Яна.
2. Склади і запиши з цими словами 2 речення.
3. Виконай звуковий
аналіз слова «джміль».
3.Математика:с.133,№2,№4
28.05.2020
р.
1.Читання :
Майстер працював Різцем по дереву — вирізував Троянду. Різець маленький,
сталевий, блискучий. У руках Майстра він був слухняним і вправним.
Не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, і Різець залишився на столі.
В майстерню зазирнув Ремісник.
Бачить лежить блискучий ножик. А поряд — незакінчена Троянда. Взяв
Ремісник Різець і хоче вирізати пелюстки Троянди.
Але нічого в нього не виходить. Крише Різець Троянду, псує роботу
Майстра. Здивувалась Троянда:
— Різцю, чого ти раптом так погано почав працювати?
Різець відповідає: — Я просто шматочок криці. Я стаю Різцем, коли мене
бере в руки Майстер. А коли торкається Ремісник — я не Різець, а просто ножик.
2.Укр.мова :
1. Спиши: Сім’я, подвір’я, п’ять, здоров’я,
в’є, солов’ї, хлоп’ята, м’яч, м’ята, п’ю.
Джмелі загули над квітами. На деревах розпускалися
пуп’янки.
Хлоп’ята напилися з джерела прохолодної води.
Бабуся в’язала Дем’яну теплі рукавички.
2. У реченнях підкресли слова з апострофом.
3.Математика:с.134,№1,№2,№3
29.05.2020
р.
1.Читання :
У садку співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що його
пісню люблять люди. Того й дивився з погордою на квітучий сад, на синє небо й
на маленьку дівчинку, що сиділа в саду й слухала його пісню.
А коло Соловейка літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей
припинив свою пісню та й каже: — Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати.
Твоє гудіння нікому не потрібне.
Та й краще, аби тебе, Жуче, зовсім не було. Жук гідно відповів: — Ні,
Солов'ю, без мене, Жука, неможливий світ, як і без тебе, Солов'я. — Ну й
мудрець! — всміхнувся Соловей.— Виходить, що й ти потрібен людям?
Ось запитаємо дівчинку, вона скаже, хто потрібен людям, а хто ні.
Полетіли Соловей і Жук до дівчинки та й питають: — Скажи, дівчинко, кого треба
залишити в світі — Солов'я чи Жука?
— Хай собі будуть і Соловей, і Жук,— відповіла дівчинка. Тоді подумала й
додала: — Як же можна без Жука?
2.Укр.мова:
1.Доповни речення словами – назвами ознак, які
відповідають на питання який, яка, яке?
У сквері фонтан. Біля фонтана гралися діти. На
клумбі цвітуть флокси. Фламінго – птах. Він живе у зоопарку.
3.Математика:с.135,№7,№9,№10
Завдання для дистанційного навчаня в період
з
18.05.по 22.05.2020 року
18.05.2020
р.
1.Читання :
Андрійко прийшов зі школи і побачив заплакану матір. Він поклав книжки й
сів за стіл. Чекає обіду.
- А тата відвезли в лікарню, - каже мати. - Занедужав батько. Вона
чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний.
Мати великими очима дивилась на Андрійка. - А нам завтра до лісу йти, -
каже Андрійко. - Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи
о сьомій ранку.
- То куди ж ти підеш завтра? - запитала мати. - До лісу... Як наказала
вчителька. - А серце тобі нічого не наказало? - спитала мати й заплакала.
2.Математика:с.125,№8;с.126,№4,№6,№7
3.Укр.мова:с.92 (Списати п’ять речень із тексту 3 )
Текст для диктанту:
Українське село
Мальовниче українське село. Спить земля під крилами
вітрів. За селом блукає синій туман. Сумно плаче стара верба над тихим ставом.
А сонний очерет заспокоює її. На небі засяяв повний місяць. Висипали поряд
цяточки зірок. Милий куточок рідного краю. (40 слів)
19.05.2020
р.
1.Читання :
Юрко готував домашнє завдання з граматики. Він переписав кілька речень.
Треба було ще підкреслити іменники, але Юрко поспішав. Він швиденько згорнув зошит і побіг до хлопців грати в м'яча. Увечері батько
перевірив зошити й помітив, що там не все гаразд.
— Чого ж ти не закінчив роботи? — питає сина. А Юрко не знає, що й
казати.
— То дрібничка, то гвинтик...
— Слухай, що я тобі розповім,— мовив тоді батько. — На заводі збудували
великий літак. Багато людей працювало, щоб усе якнайкраще зробити. Лишалось
загвинтити під крилом один маленький гвинтик. Загадали робітникові. А він
забув. Так і передали літак на аеродром. Літак був пасажирський. Полетів літак у перший рейс. В ньому сиділо
п'ятдесят пасажирів. Але ж він був без одного-однісінького гвинтика... На
віражі крило зламалось, літак упав і розбився. Загинули люди. Ось що буває,
коли хтось забуде про мале-е-енький гвинтик.
2.Математика :с.127,№1,№5,№6 (усно);№3,№4,№7 (письм.)
3.Укр.мова:с.92,впр.2(2) (Списати речення і підкреслити підмет і присудок
.)
Текст для диктанту:
Бабусина хата
Бабусина хата у вишневому саду, як у віночку. Коло
хати високі мальви, червона калина. Віконечко біленьке, як полотно. З ранньої
весни до пізньої осені коло хати цвітуть запашні барвисті квіти. І хата ошатна,
і на душі приємно.
20.05.2020
р.
1.Читання :
Хлопчик сидів біля відчиненого вікна й пускав мильні бульбашки. Вони
були легкі, красиві.
Сонечко грало на бульбашках всіма кольорами веселки: жовтим, синім,
зеленим, оранжевим, фіолетовим...
Легенький вітерець підхоплював бульбашки, й вони летіли над квітником,
над кущами бузку. їм хотілося піднятися вище за дерева, та ледве торкалися
листя — вони лопались.
А одна велика Мильна Бульбашка, підхоплена вітром, полетіла у синє небо.
Побачила Мильну Бульбашку Ластівка, полинула до неї, летить поруч і дивується:
— Яке на вас гарне плаття! Яка ви красива! Ви чарівна пташка!
— Так, я чарівна пташка,— згорда відповіла Бульбашка.
— Поглянь, одежа на мені веселкою грає. Доторкнулася Ластівка до одежі —
Мильна Бульбашка лопнула.
— Де ж це вона поділась, та чарівна пташка? — здивувалася Ластівка.
Тільки бризки полетіли.
2.Математика:с.128,№1,№4,№7
3.Укр.мова:с.93,впр.1(Списати текст 1)
Текст для диктанту:
Веселики-журавлі
Журавлі журяться, коли летять у вирій. Сумно їм
прощатися з рідною землею. Птахи тужливо покидають гнізда, зелені луки. Діти
стоять на пагорбі, проводжають журавликів у сумну дорогу. А весною журавлики
веселі. Бо на рідну землю у свої гнізда повертаються вони. Того і називають їх
люди веселиками.
21.05.2020
р.
1.Читання:
П'ятирічна дівчинка Ніна йшла з дому в дитячий садок. На стежці, якою
йшла Ніна, сидів великий білий гусак. А поруч з ним сиділо з десяток менших гусей і десятків зо три гусенят.
Ніна з острахом глянула на гусака. Який він великий і
страшний, який у нього довгий дзьоб. Боязко оглядаючись, Ніна зійшла зі стежки,
щоб обминути гусака.
А гусак підняв голову, зашипів, підбіг до Ніни й
ущипнув її за ногу. Гуси весело ґелґотіли. Ніна заплакала і втекла додому. Вона
розповіла мамі про те, як на неї напав гусак. Мама сказала Ніні:
— Не треба боятися, він і не нападатиме. Дивись на нього сміливо, йди на
нього, не обминай. Ніна знову пішла тією ж стежкою. На стежці сидів гусак, а
поруч з ним — гуси й гусенята. Ніна сміливо
глянула на гусака. Гусак сидів на стежці і ніби ждав, що ж воно буде. А Ніна
все йшла до нього і йшла стежкою й дивилася сміливо, думаючи: не боюсь я тебе,
гусаче. Гусак злякався, зійшов з стежки, побіг, оглядаючись, по траві, а за ним
побігли гуси й гусенята. А Ніна сміливо йшла стежкою. Гуси про щось тривожно
заґелґотіли.
2.Математика:с.129,№1(усно);№2,№3,№5(письм.)
3.Укр.мова:с.93,впр.1(Списати текст 2)
Текст для диктанту:
Вироби з глини
Свої вироби з глини народні майстри прикрашають гарним
орнаментом. Є в цьому орнаменті багато хмелю, ягід глоду, калини, зірок, сонця,
лебедів. На тарілках, глечиках малюють вони півників, рибок, коней, волів з
рогами.
22.05.2020
р.
1.Читання :
Матка — найстарша бджола у вулику й мати всіх бджіл. Гарячої літньої пори
через кожну годину посилає вона до льотка чотирьох молодих бджіл і наказує:
— Пильнуйте, не підпускайте ос до льотка, бо весь мед поїдять. Сторожують
бджоли льоток.
Дивляться - як крильця жовтенькі, мов сонечко, то це бджоли. Як гудуть
по-бджолиному й пахнуть воском, то це бджоли.
Аж ось підкралися до льотка дві оси. Швидко пірнули вони в льоток. Гуділи
по-бджолиному, і сторожові бджоли не помітили їх. Увірвалися оси до вулика і ну
їсти мед. Зчинився переполох. Кричить матка:
— Куди ви дивитесь, голови цвілі? Як могли пропустити злодіїв! — Але ж
вони гудуть по-бджолиному, — виправдовуються ті. — І крильця жовтенькі. І
пахнуть воском. - Гудуть вони по-бджолиному, але ж меду не приносять.
2.Математика:с.130,№2,№3,№7,№8
3.Укр.мова:с.93,впр.2 (Списати зачин)
Текст для диктанту:
Дівоча коса
Споконвіку в України шанували косу. Дівчата старанно
доглядали за нею. І матері ретельно стежили за ними – мили в пахучих травах,
розчісували, прикрашали кіски стрічками. Про косу складені прислівʹя. Вона шанується в піснях.
Завдання для дистанційного навчання в період з 11.05.по 15.05.2020 року
11.05.2020 р.
1.Читання :
Лісовою
стежкою йдуть батько і маленький син. Тиша. Сонце світить. Стукає дятел.
Дзюрчить
струмок в лісовій глушині, Раптом син побачив: назустріч їм іде бабуся з
паличкою.
-Тату,
куди йде бабуся? — запитав син.
-
Побачити, зустріти чи провести,— відповів батько.
-Коли
зустрінемося з нею, ми скажемо їй здрастуйте,— сказав батько.
-Навіщо
їй казати це слово? — здивувався син. — Ми
ж зовсім незнайомі.
-А
ось зустрінемося, скажем їй здрастуйте, тоді побачиш, для чого. Ось і бабуся.
-Здрастуйте,—
сказав син.
-Здрастуйте,—
сказав тато.-
-
Здрастуйте,— сказала бабуся і усміхнулася.
І
син із здивуванням побачив: все кругом змінилось. Сонце засвітило яскравіше.
По верхів'ях дерев пробіг легенький вітерець, листочки заграли, затремтіли.
В
кущах заспівали пташки - до цього їх не було чути. На душі у хлопчика стало
радісно.
-
Чому це так? — запитав син. –
-
Тому, що ми сказали людині здрастуй, і вона усміхнулася.
2.Математика:с.119,№2,№3(усно),№5,№6,№7(письм.)
3.Укр.мова:с.90,впр.1(Вилучи «зайві» речення й запиши текст
1)
Текст для диктанту :
Що за звірок?
У нашому садку живе
звірок. Уночі він одягає жилет із голочок і виходить погуляти. Ніжки у нього
коротенькі, але бігає спритно. Любить звірок полювати на мишей. У садку він ще
збирає яблучка і грушки. Чи здогадалися, діти, хто це? (41 слово.)
12.05.2020
р.
1.Читання :
Є
у ставу біла квітка — водяна лілея. Росте вона собі в воді. Радісно розкриває
свої пелюсточки до сонця.Сідає на білу квітку метелик. Хоче переночувати, бо
вже вечір наближається.Раптом квітка говорить:
—
Лети, метелику, шукай собі інших квіток, бо я лягаю вночі спати під водою.
—
Чому? — дивується метелик.
—
Бо в мене там, під водою, м'яка постіль.
Склала
біла лілея пелюсточки й тихо пішла спочивати під воду. А метелик полетів на
берег.
2.Математика:с.120,№2,№3,№4(усно),№6,№7(письм.)
3.Укр.мова:с.90,впр.1(Спиши
перше речення тексту 2 і встанови зв’язок
між словами.)
Текст для диктанту:
Квіти
На лузі багато квітів. Ось
рожевіє конюшина. Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до
сонечка ромашки. Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки біліє
деревій. Ніби райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі. (40 слів.)
13.05.2020 р.
1.Читання :
Був жаркий липневий день. До
колодязя під високим дубом наближалася група школярів.
Вони поверталися з туристського
походу. Їм дуже хотілося пити. І чим ближче був колодязь, тим більше
прискорювали вони крок.
А з другого боку до колодязя
наближалася бабуся. Вона йшла здалека, дуже втомилася. І бабуся, й туристи підійшли
до колодязя одночасно.
На зрубі стояло відро з холодною
водою. Діти оточили його й один за одним пили воду. А бабусю відтіснили. Вона
відійшла до дуба й зажурено стояла, схилившись на дерево.
Коли туристи напилися води й
пішли собі, глянула бабуся їм услід і задумливо похитала головою. Той, хто
поспішить випити краплину води перш ніж нап’ється дідусь, бабуся, батько, мати,
виросте негідником.
2.Математика:с.121,№1,№3(усно);
с.122,№7(письм.);с.123№1,№3(письм.),№2,№4(усно)
3.Укр.мова:с.91,впр.3
Текст для диктанту:
Калина
Ось і літо. Стало тепло й
сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з’являться білі
букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер
вималював.
Калина — чудова рослина. Люблять
її в Україні. Це наш народний символ і краса. (44 слова.)
14.05.2020 р.
1.Читання :
В одного батька троє синів -
маленьких хлоп'ят.
- Розкажіть, як ви сьогодні
прожили день. Юрко відповів:
- Я сьогодні посадив дерево.
Батько сказав:
- Ти сьогодні добре прожив день.
Миколка відповів:
- Я сьогодні зайчика намалював.
- Ти теж непогано прожив день, - сказав
батько. Петрик відповів:
- Я сьогодні у м'яча грав... І
морозиво з'їв. - У тебе сьогодні втрачений день, - посмутнів батько.
2.Матемитика:с.124,№1,№3,№7(усно),№5,№6,№8(письм.)
3.Укр.мова:91(Списати текст 1 із завдання 1 .Підкреслити слова-назви ознак
.(прикметники)
Текст для диктанту:
Живе у нас котик. Шубка м’яка та гладенька. Очі великі й зелені. А кігті
довгі та гострі. Я його кличу Васьком. Тоді він біжить до моїх ніг і треться. А
зараз Васько сидить біля нірки. Це він мишку ловить.
15.05.2020 р.
1.Читання :
Серед поля стоїть маленька
хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня
захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців.
Вони сховалися в хатинці й
дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один
хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села.Одежа на ньому була мокра, як хлющ.
Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі,
сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені
жаль тебе... Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу
серед поля! Я співчуваю тобі..
А третій не сказав ні слова. Він
мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру
сорочку й одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
2.Математика:125,№2,№4(усно),№3,№5,№7(письм.)
3.Укр.мова:с.92(Списати чотири реченя тексту 2 і підкреслити слова –назви
ознак.(прикметники)
Текст для диктанту:
Брати
Сашко та Володя — брати. Сашкові дев’ять років. А Володя ще маленький. Йому
всього три роки. Та хлопчики часто граються разом. У них багато іграшок. Бере
Володя іграшкову мобілку і б’є об підлогу. А Сашкові шкода цієї іграшки. Як
виманити і заховати? (42 слова.)
Завдання
для дистанційного навчання в період з 11.05.по 15.05.2020 року
11.05.2020 р.
1.Читання :
Лісовою
стежкою йдуть батько і маленький син. Тиша. Сонце світить. Стукає дятел.
Дзюрчить
струмок в лісовій глушині, Раптом син побачив: назустріч їм іде бабуся з
паличкою.
-Тату,
куди йде бабуся? — запитав син.
-
Побачити, зустріти чи провести,— відповів батько.
-Коли
зустрінемося з нею, ми скажемо їй здрастуйте,— сказав батько.
-Навіщо
їй казати це слово? — здивувався син. — Ми
ж зовсім незнайомі.
-А
ось зустрінемося, скажем їй здрастуйте, тоді побачиш, для чого. Ось і бабуся.
-Здрастуйте,—
сказав син.
-Здрастуйте,—
сказав тато.-
-
Здрастуйте,— сказала бабуся і усміхнулася.
І
син із здивуванням побачив: все кругом змінилось. Сонце засвітило яскравіше.
По верхів'ях дерев пробіг легенький вітерець, листочки заграли, затремтіли.
В
кущах заспівали пташки - до цього їх не було чути. На душі у хлопчика стало
радісно.
-
Чому це так? — запитав син. –
-
Тому, що ми сказали людині здрастуй, і вона усміхнулася.
2.Математика:с.119,№2,№3(усно),№5,№6,№7(письм.)
3.Укр.мова:с.90,впр.1(Вилучи «зайві» речення й запиши текст
1)
Текст для диктанту :
Що за звірок?
У нашому садку живе
звірок. Уночі він одягає жилет із голочок і виходить погуляти. Ніжки у нього
коротенькі, але бігає спритно. Любить звірок полювати на мишей. У садку він ще
збирає яблучка і грушки. Чи здогадалися, діти, хто це? (41 слово.)
12.05.2020
р.
1.Читання :
Є
у ставу біла квітка — водяна лілея. Росте вона собі в воді. Радісно розкриває
свої пелюсточки до сонця.Сідає на білу квітку метелик. Хоче переночувати, бо
вже вечір наближається.Раптом квітка говорить:
—
Лети, метелику, шукай собі інших квіток, бо я лягаю вночі спати під водою.
—
Чому? — дивується метелик.
—
Бо в мене там, під водою, м'яка постіль.
Склала
біла лілея пелюсточки й тихо пішла спочивати під воду. А метелик полетів на
берег.
2.Математика:с.120,№2,№3,№4(усно),№6,№7(письм.)
3.Укр.мова:с.90,впр.1(Спиши
перше речення тексту 2 і встанови зв’язок
між словами.)
Текст для диктанту:
Квіти
На лузі багато квітів. Ось
рожевіє конюшина. Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до
сонечка ромашки. Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки біліє
деревій. Ніби райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі. (40 слів.)
13.05.2020 р.
1.Читання :
Був жаркий липневий день. До
колодязя під високим дубом наближалася група школярів.
Вони поверталися з туристського
походу. Їм дуже хотілося пити. І чим ближче був колодязь, тим більше
прискорювали вони крок.
А з другого боку до колодязя
наближалася бабуся. Вона йшла здалека, дуже втомилася. І бабуся, й туристи підійшли
до колодязя одночасно.
На зрубі стояло відро з холодною
водою. Діти оточили його й один за одним пили воду. А бабусю відтіснили. Вона
відійшла до дуба й зажурено стояла, схилившись на дерево.
Коли туристи напилися води й
пішли собі, глянула бабуся їм услід і задумливо похитала головою. Той, хто
поспішить випити краплину води перш ніж нап’ється дідусь, бабуся, батько, мати,
виросте негідником.
2.Математика:с.121,№1,№3(усно);
с.122,№7(письм.);с.123№1,№3(письм.),№2,№4(усно)
3.Укр.мова:с.91,впр.3
Текст для диктанту:
Калина
Ось і літо. Стало тепло й
сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з’являться білі
букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер
вималював.
Калина — чудова рослина. Люблять
її в Україні. Це наш народний символ і краса. (44 слова.)
14.05.2020 р.
1.Читання :
В одного батька троє синів -
маленьких хлоп'ят.
- Розкажіть, як ви сьогодні
прожили день. Юрко відповів:
- Я сьогодні посадив дерево.
Батько сказав:
- Ти сьогодні добре прожив день.
Миколка відповів:
- Я сьогодні зайчика намалював.
- Ти теж непогано прожив день, - сказав
батько. Петрик відповів:
- Я сьогодні у м'яча грав... І
морозиво з'їв. - У тебе сьогодні втрачений день, - посмутнів батько.
2.Матемитика:с.124,№1,№3,№7(усно),№5,№6,№8(письм.)
3.Укр.мова:91(Списати текст 1 із завдання 1 .Підкреслити слова-назви ознак
.(прикметники)
Текст для диктанту:
Живе у нас котик. Шубка м’яка та гладенька. Очі великі й зелені. А кігті
довгі та гострі. Я його кличу Васьком. Тоді він біжить до моїх ніг і треться. А
зараз Васько сидить біля нірки. Це він мишку ловить.
15.05.2020 р.
1.Читання :
Серед поля стоїть маленька
хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня
захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців.
Вони сховалися в хатинці й
дивилися, як з неба ллє, мов з відра. Коли це бачать: до хатини біжить ще один
хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села.Одежа на ньому була мокра, як хлющ.
Він тремтів од холоду. І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі,
сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені
жаль тебе... Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу
серед поля! Я співчуваю тобі..
А третій не сказав ні слова. Він
мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру
сорочку й одягнув суху. Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
2.Математика:125,№2,№4(усно),№3,№5,№7(письм.)
3.Укр.мова:с.92(Списати чотири реченя тексту 2 і підкреслити слова –назви
ознак.(прикметники)
Текст для диктанту:
Брати
Сашко та Володя — брати. Сашкові дев’ять років. А Володя ще маленький. Йому
всього три роки. Та хлопчики часто граються разом. У них багато іграшок. Бере
Володя іграшкову мобілку і б’є об підлогу. А Сашкові шкода цієї іграшки. Як
виманити і заховати? (42 слова.)
Завдання
для дистанційного навчання в період з 04.05. по 08.05.2020 року
04.05.2020
р.
1.Читання :
ЧОРНІ РУКИ
Бабуся місила тісто. Тісто було пишне, м'яке, біле.
— Спечіть мені голуба,— просить
Юрась.
Бабусині руки стали ліпити голуба. Ось з'явилися крила,
тонкі, ніжні. А руки в бабусі чорні, зморщені, з висохлими
пальцями. Не може онук очей відвести од них — наче
вперше побачив бабусині руки.
Дістала бабуся голуба з печі, поставила перед онуком.
А його і їсти жаль: білий, пишний, немовби ось-ось злетить.
— Бабусю,— питається Юрась,—
чого руки у вас чорні-чорні, а голуб
білий-білий?
— Якби в мене руки були білі,
то не було б ні тіста, ні голуба,—
тихо сказала бабуся.
Юрась і задивився на голуба. Потім каже:
— Дайте мені лопату, бабусю.
— Нащо?
— Піду в сад копати землю.
— Навіщо ж її зараз копати?
— Щоб руки почорніли.
— Бери, Юрасю, лопату.
2.Математика:с.111,№1,№2,№3,№4(усно);
№5,№6,№7(письм.)
3.Укр.мова :
с.89,впр.1
Текст для диктанту :
У
полі розквітають червоні маки. Здалеку вони схожі на яскраве полум’я. Поле
неначе чудовий килим. Гарно, коли зацвітає
польовий мак.
05.05.2020 р.
1.Читання :
Прийшла зі школи маленька Галинка. Відчинила двері, щось хотіла
весело сказати мамі. А мама насварилася на неї пальцем і Галинка тихенько
підійшла до столу, поклала книжки.
– Тихо, Галинко, бабуся відпочиває. Цілу ніч вона не спала,
боліло серце.
Пообідала й сіла за уроки. Читає книжку тихо-тихо, щоб не
розбудити бабусю.
Відчиняються двері, заходить Оля, Галинчина подруга. Вона голосно
й каже:
– Галинко, послухай...
Галинка насварилась на Олю пальцем, як мати на неї, і пошепки
мовить:
– Тихіше, бабуся відпочиває. Цілу ніч вона не спала, боліло
серце.
Сіли дівчатка до столу й розглядають малюнки. А з бабусиних очей
впали дві сльозинки. Коли бабуся прокинулась, Галинка й питає:
– Бабусю, а чого ви плакали уві сні?
Бабуся усміхнулась, приголубила Галинку. В її очах світилась
радість.
2.Математика :с.112,№1,№2,№3(усно);
№4,№5,№7(письм.)
3.Укр.мова :с.89,впр.3
Текст для диктанту:
Сходить сонце і несе на своїх промінцях день. Все
оживає. Прокидається
птаство. Вітерець шарудить листячком на березі.
Все живе, дихає, раді
06.05.2020 р.
1.Читання :
Вечоріло. Битим шляхом йшло двоє подорожніх —
батько й семирічний син. Посеред шляху лежав камінь. Батько не помітив каменя,
спіткнувся, забив ногу. Крекчучи, він обійшов камінь, і, взявши дитину за руку,
пішов далі.
Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою
назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу. Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою.
До каменя було ще далеко. Батько каже синові: — Дивись уважно, синку, треба
обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу. Подорожні
сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий
дід.
— Дідусю, — запитав хлопчик, — ви не бачили тут
каменя? — Я прибрав його з дороги. — Ви також спіткнулися й забили ногу? — Ні,
я не спіткнувся й не забив ногу. — Чому ж ви прибрали камінь? — Бо я — людина.
Хлопчик зупинився у задумі. — Тату, — запитав він, — а ви хіба не людина?
2.Математика:с.113,№1,№2,№3,№4,№5(усно);
с.114,№2,№3,№4(усно),№1,№5(письм.)
3.Укр.мова :с.90,впр.4(перше речення)
Текст для диктанту:
Минуло красне літечко. Дні коротшають. В теплі
краї відлітають птахи.
Надходить золота осінь. Жовтіє листя на деревах. У
садах достигають яблука,
груші. Люди збирають урожай на городах.
07.05.2020 р.
1.Читання :
Хтось виніс із хати
маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Бо
хоче додому, до матусі. Проходять люди, дивляться на кошеня. Хто сумно хитає
головою, хто сміється. Хто жаліє: бідне кошенятко, та й іде собі. Настав вечір. Зайшло
сонце. Страшно стало кошеняткові. Притулилося воно до куща та й сидить –
тремтить. Поверталась із школи маленька Наталочка. Чує – нявчить кошеня. Вона
не сказала ні слова, а взяла кошеня й понесла додому. Пригорнулося кошенятко до
дівчинки. Замуркотіло. Раде-радісіньке.
2.Математика:с.115,№1-№7(усно);
С.116,№1-№6(усно);
С.116,№8(письм.);
С.117,№1,№6(письм.)
3.Укр.мова:с.90,впр.4(друге речення)
Текст для диктанту:
Дзвінок. Учні
заходять у клас. Почався урок. Йосип читає про лісових звірів. На
екрані учні
бачать вовка, зайця, лисицю. А он білочка. Вона гризе горішки.
08.05.2020 р.
1.Читання :
Коли синові
виповнилось дванадцять років, батько дав йому новий заступ і сказав:
– Йди, синку, в поле,
відміряй ділянку в сто кроків уздовж і сто впоперек і скопай.Пішов син у поле,
відміряв ділянку й почав копати. А копати він ще не вмів. Важко було спочатку,
доки приловчився копати й до заступа приладився. Наприкінці робота йшла все
краще й краще. Та коли син загнав заступ в землю, щоб перекинути останній
шматок ґрунту, він зламавсь. Повернувся син додому,
а на душі неспокійно: що скаже батько за поламаний заступ.
– Простіть мене,
батьку, – сказав син. – Я зламав заступ.
– А копати ти
навчився? Копати тобі в кінці було важче чи легше?
– Навчився, і копати в
кінці мені було легше, ніж спочатку.
– Отже, ти не загубив,
а знайшов.
– Що ж я знайшов,
батьку?
– Бажання трудитися. А
це – найдорожча знахідка.
2.Математика:с.117,№2-№5(усно),№8(письм.)
с.118,№1-№3(усно),№5(письм.)
3.Укр.мова
:с.90,впр.4(третє речення )
Текст для
диктанту:
Влітку Степан
жив у бабусі в селі. Там є річка Дністер. Вранці хлопчик ходив
ловити рибу.
Бабуся працювала на фермі. Вона доїла корів. Степан допомагав
чистити телят.
Завдання для дистанційного
навчання в період з 27.04.по 01.05.2020 року
27.04.2020
1.Читання:
Бабусин борщ
У бабусі дві онучки. Живуть вони у великому місті, а
на літні канікули приїхали до неї в гості.
Рада бабуся онучкам. Пригощає їх черешнями, свіжим
медом і варениками. Та дівчаткам найбільше хочеться борщу: мама розповідала, що
бабуся варить смачний-пресмачний борщ.
Зварила бабуся борщ - зі свіжими помідорами, капустою
і сметаною. Та ось біда... Забувати стала. Поки варила - двічі посолила. Поставила
на стіл дві миски борщу та й припрошує онучок:
- Ачи солила - й не пам'ятаю... Стара вже... Ось сіль
у сільниці - додавайте собі до смаку.
З'їли дівчатка по ложці борщу. Ой, який же солоний!
Перезирнулися між собою, усміхнулися непомітно. Ложка за ложкою - виїли та й ще
попросили. Та все дякують бабусі. А вона радіє.
- А чи солила ж я борщ? - питається бабуся.
- Ми й не помітили, - каже Ніна. - Такий смачний, що
про сіль і не подумали.
- Значить, солила, - полегшено зітхнула бабуся. - А
завтра це діло вам доручу: боюся, що забуду посолити.
Добре, бабусю, - і знову перезирнулись. І непомітно
всміхнулись.
2.Математика:с.105,№1,№2,№3,№4,№7,№8
(усно);№5,№6 (письм.)
3.Укр.мова
:с.85,впр.3(2)
Текст для диктанту:
Радість
Біля школи росте верба. Ми приходимо на неї дивитися. Яка вона гарна!
Літають мухи, гудуть джмелики. Вони п'ють нектар. Усім дуже радісно. І ми
радіємо, бо прийшла весна.
28.04.2020 р.
1.Читання :
Поліз Андрійко на шовковицю: привабили чорні ягоди.
Навтішався вволю, а тут дощ пішов.
Пересидів Андрійко дощ. Хотів
злазити з шовковиці, аж дивиться – сидить під шовковицею дідусь Петро. Вийшов
дідусь після дощу в сад.
"Що ж його робити? – думає
Андрійко. – Злізати з шовковиці – струсиш на дідуся всю воду з листя, змокне
під дощем, захворіє".
Сидить Андрійко, притулившись до
гілки, боїться поворухнутись. Жде, поки дідусь до хати піде. А дідусь не йде.
Вже сутеніти стало, коли підвівся
дідусь, питає:
– Чому це ти сидиш на дереві,
внучку?
– Боюся струсити на вас краплі,
дідусю...
– Злазь, Андрійку...
Дідусь відійшов, Андрійко зліз із
шовковиці. Дідусь пригорнув і поцілував Андрійка. "Чому це дідусь такий
добрий сьогодні?" – з подивом подумав онук.
2.Математика:с.106,№4,№6,№8 (письм.);№1,№3,№7 (усно)
3.Укр.мова :с.86,впр.1
Текст для диктанту:
Злива
Розтопила темна хмара великі крила. Закрила землю від
сонечка. Стала стогнати над землею громом, дивитися блискавкою. Із крил стали
падати на землю краплі води. Почалася злива з градом. На асфальті підстрибували
білі кульки.
29.04.2020 р.
1.Читання :
У хаті край села жили чоловік і
жінка. Було в них двоє дітей – Мишко й Оля. Біля хати ріс високий гіллястий
осокір.
– Зробимо на осокорі гойдалку, –
сказав раз Мишко.
– Ой, добре буде гойдатися! –
зраділа Оля.
Поліз Мишко на осокір, прив’язав до
гілки мотузку. Стали на гойдалку Мишко й Оля, та й ну собі гойдатися.
Гойдаються діти, й осокір
гойдається. Гойдаються діти, а навколо них синичка літає та й співає, співає.
Мишко й каже:
– І синичці весело, що ми
гойдаємось. Як вона радісно співає.
Глянула Оля на стовбур осокора й
побачила дупло, а в дуплі – гніздечко синиччине, а в гніздечку – пташенята
маленькі.
– Синичка не радіє, а плаче, –
сказала Оля.
– Чого ж їй плакати? – здивувався
Мишко.
– Подумай, чого, – відповіла Оля.
Мишко зліз із гойдалки, став на
землю, дивиться на синиччине гніздо й думає: «Чого синичка плаче?»
2.Матемитика:с.107,№3(вивчити
таблицю множення числа4),
№5(письм.);с.108,№1,№2(усно),№3(письм.)
3.Укр.мова
:с.86,впр.2
Текст для диктанту:
Втомлюватись не можна
Я багато читаю різних книжок. Дивлюсь цікаві передачі по телевізору. Але
втомлюватись не хочу. Тоді я йду на вулицю і гуляю на свіжому повітрі. Добре
відпочину і повертаюся. Непогано і поспати. І апетит тоді кращий. Особливо
багато відпочиваю на канікулах. Але читати не забуваю.
30.04.2020 р.
1.Читання :
Був собі у бабусі старий-престарий кіт Мурко. Лежить Мурко проти сонця,
гріється. Заплющив очі, спить, поклавши голову на лапки. Тільки хвостиком
махає, мух відганяє. На подвір'ї ходило курча. Воно відбилося від квочки й
жалібно пищало. Побачивши кота, замовкло. Підійшло тихенько до нього,
притулилося й очі закрило. Тепло йому біля котового кожушка. Мурко відчув, що
до нього хтось притулився. Розплющив очі — курча. І здивувався: та й сміливе ж
яке! Дивиться Мурко на курча, дивується й не знає, що йому робити. Чи налякати
курча, щоб утекло, чи хай собі гріється? Як ти думаєш, що зробить котик?
2.Математика:с.109,№1,№2(усно),№3,№4,№5(письм.)
3.Укр.мова:с.86,впр.3(перше
речення )
Текст для диктану:
Ялинка і горобина
У великому лісі росли
поруч ялинка і горобина. Часто між собою вони перешіптувались. На ялинці росли
великі, довгі шишки, а на горобині червоні пучки ягід.
01.05.2020 р.
1.Читання :
Юрків дідусь занедужав. Дідусеві
вісімдесят п'ять років. Він знає чимало цікавих казок та дивних бувальщин, які
любить слухати Юрко. А зараз дідусь лежить і важко дихає. Мама наказала:
– Сиди, Юрку, біля дідуся,
доглядай за ним. Попросить води – подай свіжої, попросить відчинити вікно –
відчини.
Юрко сидів біля постелі хворого
дідуся, читав книжку. За півдня дідусь разів зо три попросив води. Набридло
хлопцеві сидіти. Поклав книжку на стіл, тихо вийшов з хати й побіг до хлопців
грати у футбол. Кілька годин гуляв Юрко на стадіоні, вже й сонце до заходу
схилилось. Та неспокійно було в нього на душі. Щось немов гнітило його. Покинув
Юрко гру, побіг додому. Ледь відчинив двері, підійшов до ліжка – й упав на
коліна. Дідусь лежав мертвий. А в склянці не було й краплини води. Потім усе
життя Юрка мучили докори сумління. Він думав: дідусь, мабуть, помер тому, що не
було води. Йому хотілося пити, а в склянці – ні краплини. А він у м'яч грав із
хлопцями.
– Роби не те, що хочеться, а те,
що треба, – навчав Юрко свого сина.
2.Математика:с.110,№1,№3,№4(усно),№5,№6(письм.)
3.Укр.мова :с.86,впр.3(друге
речення)
Текст для диктанту:
Ялинка і горобина
У великому лісі росли
поруч ялинка і горобина. Часто між собою вони перешіптувались. На ялинці росли
великі, довгі шишки, а на горобині червоні пучки ягід.
з
20.04 .2020 р. по 24.04.2020 р.
20.04.2020
р.
1.Читання :
2.Математика:с.100, №1, №2, №3,№4, №5 (усно);
с.101, №3(вивчити таблицю множення на 2 )
3.Укр.мова :с.83, впр.3(1)
Текст
для диктанту:
На перерві
Закінчився урок читання. Почалася велика перерва. День
видався чудовий. Усі
учні вийшли на шкільне подвір'я. Тільки Василько та
Мар'янка залишились у класі.
Вони сьогодні чергові.
Діти провітрили класну кімнату. Мар'янка полила квіти.
Разом з Васильком
вона підготувала все потрібне до наступного уроку.
(44 сл.) (К. С. Прищепа, В. Ф. Вашуленко).
21.04.2020
р.
1.Читання :
2.Математика :с.101, №5, №6 (письм.);с.102, №2,
№3(усно)
3.Укр.мова :с.83, впр.3(2)
Текст
для диктанту:
Ластівки
Пригріває весняне сонечко. В рівчаках біжать струмки.
Вже останній сніг розтав.
Метушаться за вікном клопітливі ластівки. Скоро буде
тут гніздо. Потім виведуться
пташенята. Батьки носитимуть дітям комах. Підростуть в
маляток крила, мати їх навчить
літати.
22.04.2020
р.
1.Читання :
2.Математика:с.102, №4, №5(письм.);с.103, №1(усно),№2,
№3(письм.)
3.Укр.мова :с.84, впр.84, впр.1
Текст
для диктанту :
Подорожник
Подорожник зустрічається
на узбіччі доріг, на луках, поблизу помешкання, на узліссі.
Заготовляють подорожник
під час цвітіння. При цьому намагаються не
пошкодити коріння. Сушать
листя подорожника на горищах чи під іншим накриттям. Подорожник вживають для лікування різних
хвороб.
(З8 сл.)(М.А.Білецька)
23.04.2020
р.
1.Читання :
2.Математика:с.103,№4, №5, №6 (усно);№7, №8 (письм.)
3.УКр.мова :с.84, впр.2
Текст
для диктанту :
Зустріч у лісі
Іду ліском та дивлюсь, чи не достигли на ліщинах
горішки. Глянув на стежку і побачив
кроків за десять од мене лисичку. Мордочка в неї гостра, хвіст довгий, пухнастий. Я не злякався, дивлюсь на неї.
А лисичка поглядає на мене і носиком нюхає. Потім плиг
у кущі. То тільки й бачив.
(53 сл.) (А.
М'ястківський.)
24.04.2020
р.
1.Читання :
2.Математика :с.104, №1, №5(письм.);№2 (вивчити
таблицю множення на 3)
3.Укр.мова :с.85, впр.3(перше речення )
Зразки встановлення зв’язку між словами в речення:
1.У лузі цвітуть білі ромашки.
Ромашки (що роблять?) ростуть ;
ромашки (які?) білі;
ростуть (де?) у лузі .
2.У парку учні посадили дубки .
Учні(що зробили?)посадили;
посадили(що?) дубки;
посадили(де?) у парку.
Текст
для диктанту:
Пасіка
У вишневому саду стоїть велика пасіка. Рівними рядами
розташувались маленькі дерев'яні
будиночки. Це велика пасіка. У вуликах живуть дружні бджолині сім'ї. Бджоли дуже працьовиті. З раннього
ранку до пізнього вечора збирають вони солодкий
нектар. У вуликах бджоли перетворюють його на запашний мед. Мед корисний дорослим і дітям для
здоров'я. Обов'язково їжте його!
Завдання для дистанційного навчання в період
з
13.04. 2020 р.
по 17.04.2020 р.
13.04.2020 р.
1.Читання
:
2.Математика : с.94, №1, №3 (усно), №4, №6, №9 (письм.)
3.Укр.мова: с.80, впр.5
Текст для диктанту :
Гірка
Діти будували гірку. Вони поливали її водою. Зіна і Клава спускалися з
гірки на санях. А Вітя на ковзанах. Каталися діти і падали. Але не плакали, бо
було дуже весело.
14.04.2020
р.
1.Читання
:
2.Математика: с.95, №1, №3 (усно), №2, №6 (письм.)
3.Укр.мова: с.81, впр.3
Текст для диктанту:
Кіт Васько
Живе у нас котик. Шубка м'яка та гладенька. А кігті довгі та гострі. Я
його кличу Васьком. Тоді він біжить до моїх ніг і треться. А зараз Васько
сидить біля нірки. Це він мишку ловить.
15.04.2020
р.
1.Читання :
2.Математика: с.96, №1, №4 (усно), №3, №6 (письм.)
3.Укр.мова : с.81, впр, 4
Текст для диктанту:
Чергові
У класі чергові Тарас і Сашко. Почали хазяйнувати. Тарас узявся
витирати дошку, а Сашко – поливати квіти. Із підвіконня побігла вода. Хлопчики
швиденько повитирали. Треба все робити охайно.
Тепер у класі чисто й затишно. Скоро й урок. Чергові чекають вчительку.
16.04.2020
р.
1.Читання
:
2.Математика: с.97, №1, №2, №3, №4 (усно), №5, №6 (письм.)
3.Укр.мова :с.81, впр.1 (усно), с.82, впр.3 (письм.)
Текст для диктанту:
Друзі
Тато приніс Сашкові мале зайченя. Таке лякливе!
Чомусь весь час ховається у пазуху і все нюхає. Хлопчик його дуже
полюбив. Годував і піклувався про нього.
Дома у Сашка були ще собака Сніжко та кіт Мурчик. Вони подружилися із
зайченям.
17.04.2020
р.
1.Читання:
2.Математика: с.98, №1, №2, №3, №4, №5 (усно);
c.99, №1, №2, №3 (усно), №6, №7 (письм.)
3.Укр.мова: с.83, впр.1 (усно), впр.2 (письм.)
Текст для диктанту :
Чемний хлопчик
Із школи додому Петрик їхав трамваєм. На зупинці до салону зайшов
старенький дідусь. У руці він тримав ціпочок. Петрик швиденько зіскочив зі
свого сидіння. Він запропонував дідусеві сісти на його місце. Дідусь подякував
і сів. Очі Петрика сяяли радістю.
Завдання для
дистанційного навчання учнів в період з 06.04 по 10.04.2020 року
06.04.2020р.
1.Читання:
2.Математика:с.87,№2,№3 (усно ), №6 (письм.);
С.88,№1(усно), №3(письм.)
3.Укр.мова :с. 76 (Записати три запитання до тексту .)
Текст для диктанту :
07.04.2020р.
1.Читання:
2.Математика :с.89,№1,№2,№3(усно),№5,№6 (письм.)
3.Укр.мова :с.77 (Записати три запитання ,які б ще могло
поставити Курча .)
Текст для диктанту :
08.04.2020р.
1.Читання :
2.Математика :с.90, № 8 ; с. 91 ,№ 1 ,№ 6
3.Укр .мова : с. 78 ( Записати список речей ,які
проковтнув дивовижний звір; списати чотири останніх рядки вірша .)
Текст для диктанту :
09.04.2020 р .
1.Читання :
2.Математика : с. 92 ,№1 ,№2 ,№ 3 ,№ 7 ( усно ); № 6 (Замінити
додаванння на множення, не розв’язуючи ); с.93 ,№1(письм .)
Множення – це додавання однакових доданків.
2+2+2+2+2
Коли цей приклад потрібно записати множенням ,то на
першому місці записується доданок ,який повторюється, тобто 2 . Потім ставиться
знак множення –( *) .На другому місці ставиться число, яке показує, скільки разів поторюється однаковий доданок, тобто 4.
2+2+2+2 =
2*4
3+3+3+3+3+3=3*5
3.Укр. мова :с.79 ,впр. 1,2
Текст для диктанту :
10.04.2020 р.
1.Читання :
2.Математика :с. 93,№2 ,№7 ,№8 (письм.);№5 (усно )
3.Укр. мова :с. 79 ,впр.3
Текст для диктанту :
Шановні батьки, у зв'язку з карантином, будемо працювати дистанційно.
Завдання
для дистанційного навчання в період з 30.03.2020р. – 03.04.2020р.
30.03.2020р.
1. Читання: ст. 87
2. Математика: ст.83, №2,3,6
3. Укр. мова: ст. 70, впр. 2,4
Текст для диктанту:
Чому плаче берізка
Причесали берізки коси. Одягли сережки. Весело їм, бо весна настала.
Усе зеленіє і співає.
Лише одна берізка сумує. Не радіє теплу і сонечку. З її білого стовбура
цівочкою біжить сік. Хтось ще рано навесні вдарив її сокирою. Тепер вона плаче.
Чи виживе?
31.03.2020р.
1. Читання: ст. 88
2. Математика: ст. 84, № 4,5,6
3. Укр.мова: ст. 70, впр. 3,5
Текст для диктанту:
Сосна
Навесні Сергійко посадив у землю малесеньку сосну. Хлопчик часто
напував її водичкою. Біля сосни зазеленіла ніжна трава. Вранці на неї
опускалася роса. Часто Сергійко сидів біля своєї сосни на травичці. Він
милувався чудовим деревцем. А ще хлопчик мріяв посадити сосновий ліс.
01.04.2020р.
1. Читання: ст. 91-92
2. Математика: ст. 85, № 1,2 (усно); № 4,6 (письмово)
3. Укр. мова: ст. 71,
впр.2 (списати і визначити вид речень)
Текст для диктанту:
Весна
Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли
веселі струмочки. На дахах будинків плачуть бурульки.
Усі радіють теплу. Дмитрик і Василько пускають на воду паперові
човники. Та вночі ще лютує мороз і кидає холодним сніжком. Але весна зиму
перемагає.
02.04.2020р.
1. Читання: ст.93-94
2. Математика: ст.
86, № 1, 2, 3 (усно); №4 письмово
3. Укр.мова: ст.72,
впр. 1
Текст для диктанту:
На полі
Настала весна. Почалася кропітка робота на полі. Його зорали трактори.
Почали сіяти у м'яку землю зерно. Уже посіяли кукурудзу, овес, ячмінь. Змочить
землю дощик, зігріє сонечко. Зазеленіють на полі сходи. А восени люди зберуть
урожай. Що літо дало, то зима поїсть. Хтось мудро помітив.
03.04.2020р.
1. Читання: ст.94-95
2. Математика: ст. 86, № 5,6 (письмово)
3. Укр.мова: ст. 73, впр. 2
Текст для диктанту:
Горобчик
Під дахом хати жив веселий горобчик. Гніздечко зробив із пір'я та
соломи. Прийшла весна. У гніздечку з'явилися малі горобенята. Вони голосно
пищали. Цілими днями горобець і горобчиха носили їм їжу. Діти Миколка і Тетянка
не чіпали пташок. А кіт Мурко скоса на них поглядав.
16.03.2020р.
Читання: ст.66
Укр.мова: ст.63, впр. 6-7
Математика: ст.79, №2,4,8
17.03.2020р.
Читання: ст.73-74
Укр.мова: ст. 65, впр. 2-3
Математика ст. 80, №4,5,7
18.03.2020р.
Читання: ст.76
Укр.мова: ст. 66 впр. 4,6
Математика ст. 80, №2,8 ст.81 №2,3
19.03.2020р.
Читання: ст.77
Укр.мова: ст. 66, впр. 5 ст. 67, впр.7
Математика ст. 81 №4,5,6
20.03.2020р.
Читання: ст.78
Укр.мова: ст. 69, впр. 1
Математика ст. 82 №1,3,5,6
Заходи до Дня української писемності та мови (2019р.)
Робота в групах на уроках (2019р.)
Освітнє середовище класу (НУШ) 2019р.
Тиждень з безпеки життєдіяльності (грудень 2017р.)
Участь у загальношкільному спортивному святі (2017р.)
Заняття з безпеки життєдіяльності (2017р.)
Фрагмент уроку з української мови у 3 класі
Навчальний проект з природознавства "Лікарські рослини рідного краю"
Кращі роботи проекту
Робота Добровольського Артура
Робота Куцої Ірини
Робота Іванишина Дениса
Участь у конкурсі з української мови "Соняшник"
Робота Добровольського Артура
Робота Куцої Ірини
Робота Іванишина Дениса
Участь у конкурсі з української мови "Соняшник"
Розробки уроків розвитку зв'язного мовлення в 3 класі
Уроки розвитку
зв'язного мовлення в 3 класі
Урок №1
Тема: Усний твір – опис за змістом картини Оксани
Мартинюк «Калина»
Мета уроку: Навчити описувати зображене на
картині; поглибити знання про опис
як тип мовлення; удосконалювати усне
мовлення, спостережливість, уяву; зацікавити
учнів творчістю Оксани Мартинюк; прищеплювати
естетичні смаки; виховувати любов і
бережливе ставлення до природи.
Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.
Методи і прийоми: слово вчителя, вправи, бесіда, передбачення,
тренування, думай/ділися думками з партнером, «Мозковий штурм», робота в
парах, робота в групах.
Обладнання: репродукція картини Оксани
Мартинюк «Калина», таблиця з написанням вимог до усного мовлення.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент Сьогодні, діти, ми будемо вчитися будувати текст у певному типі мовлення; описувати зображене на картині, почнемо знайомитись з творчістю талановитої української художниці Оксани Мартинюк. II. Актуалізація знань учнів Репродуктивна бесіда - Що таке опис? - Коли ми користуємось описом? - Що можна описувати? - Навіщо людині потрібні вміння описувати предмети, тварин й ін¬ших людей? III. Повідомлення теми й мети уроку -Сьогодні у нас урок зв’язного мовлення. Ми будемо складати текст-опис 1. Метод передбачення. Прослухайте вірш і спробуйте відгадати, який предмет ми будемо описувати. За хатою у садочку, У зеленому віночку Та в червоних намистах Стала пава молода. І збігаються всі діти, Щоб на неї поглядіти. За намисто кожен смик – Та й укине на язик. Що це? (Калина) Вчитель показує дітям репродукцію картини Оксани Мартинюк «Калина»
Робота над репродукцією картини.
2. Повідомлення плана уроку
ІV. Робота над складанням текту-опису за запитаннями та опорними
словами.
1. Мовна розминка Вправа «Мозковий штурм». Фронтальна робота - Запишіть зараз все, що ви знаєте і думаєте про калину. (слухання і запис на дошці відповідей) 2. Робота з тлумачним словником. Читання відомостей про калину. Доповнення вчителя. 3. Поетична хвилинка - Багато поетів і письменників присвятили свої рядки калині. А особливо багато їх у Тараса Григоровича Шевченка. Прочитайте деякі з них. 1.Сонце гріє, вітер віє З поля на долину. Над водою гне з вербою Червону калину. 2. Тече вода з-під явора Яром на долину. Пишається над водою Червона калина. 4. Народними стежками Недарма кажуть, що калина – символ України 1)Прислів*я та приказки: Любуйся калиною, коли цвіте, а дитиною, коли росте. Посади біля хати калину, будеш мати долю щасливу. Без верби та калини нема України. 2)Порівняння дівчат з калиною: -Пишна та красива, як червона калина. -Убралася в біле плаття, як калина в білий цвіт. -Щоки червоні, як ягідки калинові. 3) Легенди 4) Лікарські властивості 5. «Дощ» компліментів калинці 6. Фізхвилинка 7. Вправа «Багаж знань» Складання робочого матеріалу по плану 8. Складання розповіді з елементами опису за поданим планом. Робота в групах. 9. Презентація робіт великих груп. Озвучування складених творів. V.Підсумок уроку . Оцінювання роботи учнів на уроці. |
Урок №2
Тема. Твір – опис окремого предмета
за поданим початком, планом і картиною Володимира Титуленка„ Лелеки"
Мета: навчити дітей описувати зображене на картині; поглибити знання про опис як тип мовлення; вчити дітей складати твір-опис
окремого предмета за картиною, поданим початком і планом; удосконалювати усне мовлення,
спостережливість, уяву; зацікавити учнів творчістю Володимира
Титуленка; прищеплювати естетичні смаки; виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
Обладнання: репродукції картини Володимира Титуленка «Лелеки», таблиці з написанням
вимог до усного та писемного мовлення.
Хід уроку
1.Організаційний момент
Сьогодні ми будемо вчитися складати
твір-опис окремого предмета за картиною, поданим початком та планом; почнемо знайомитись із творчістю
Володимира Титуленка
2. Актуалізація опорних знань
Відгадування
загадок про птахів. Узагальнення набутих знань про користь, яку приносять
птахи.
3. Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні на уроці ми поговоримо про лелеку. Будемо вчитися описувати його. А також розширимо і
поповнимо свої знання про цього птаха.
4. Робота з мовним матеріалом
4.1.Загадки про лелеку
Довгі ноги — довгий ніс.
Прилетів – обід приніс. Смачних жабеняток Для своїх маляток. (Лелека)
Такий ніс завдовжки. Хату на хаті має, Жабам рахунок
знає. (Лелека)
У червоних чоботях, в білому халаті, Він весною
прилетів і сидить на хаті. (Лелека)
Довгонога, чорно-біла, У гніздо на хату сіла. Довгим
дзьобом, знай туркоче, Ніби щось сказати хоче. — Де ж це ти була? — Далеко! —
Як зовуть тебе? (Лелека)
4.2.Зачитування віршів
Обережно ступає
Лелека босий
В прибережну отаву
Холодноросу.
Потім, сівши з підльоту
На шапку стогу, Зігріває
Отерплу, закляклу ногу.
Дзьобом водить по небу,
Мов по карті указкою...
Кличе далеч лелеку
Позахмарною казкою.
Олена Пчілка
Лелеко, лелеко!
До осені далеко?
- Як замовкнуть жаби,
Як померзнуть баби,
Тоді осінь настане, -
Мені їсти не стане,
Полечу в інший край,
На той рік дожидай!
Лідія Компанієць
4.3. Легенда
«Як лелеки дітей рятували»
Давно це було, коли на українські землі нападали орди.
Налетять, підпалять хати, виженуть худобу, заберуть у полон жінок і дітей. А
малюків покинуть напризволяще на згарищах. І тоді лелеки, підхопивши на крила
потерпілих малюків, піднімалися високо-високо над землею. Почули своїх дітей
козаки і кинулися наздоганяти ворогів. А лелеки кружляли, вказуючи дорогу. З
того часу на Україні лелекам дуже раді.
Існує про лелек ще й така легенда. «Цей наш лелека —
злодій. Увечері, коли ніхто не бачить, він краде зорі з неба. Стоїть на хаті
на одній нозі, закине голову в зоряне небо. Шия довга, дзьоб до зір та й хап
зорю. Зоря гаряча — застрягне в горлі, лелека не може ковтнути. Студить зірку
і чуємо лише клекіт з горла «кла-кла-кла»».
Фізкультхвилинка
5. Словникова робота
6.Робота з репродукцією картини
Володимира Титуленка «Лелеки»
Репродуктивна
бесіда
7.Бесіда за картиною
8.Складання (усно) твору за поданим
початком і планом (2 – 3 учні)
Початок: Біля
бабусиної хати на великому міному дереві, в розлогому гнізді живе лелеча сім’я. Я люблю
спостерігати за дорослим лелекою.
План
1.Який птах
за величиною лелека?
2.Яке
оперення у птаха?
3.Який
дзьоб у лелеки?
4.Яка шия,
ноги та очі у птаха?
5.Чим
займається дорослий лелека?
9. Зразки твору
10.Написання учнями твору
11.Перевірка написаного
Зачитування кращих творів.
12. Підсумок уроку
– Чи сподобався вам урок?
– Чого ви навчились на цьому уроці?
– Що нового дізналися сьогодні?
Діти малюють лелеку на альбомних аркушах.
|
Урок №3
Тема. Усний твір-опис за картиною Івана Марчука «А до
весни ще далеко»
Мета уроку: навчити передавати своє захоплення красою зимового ранку; поглибити знання про опис як тип мовлення; удосконалювати усне мовлення, спостережливість, уяву; зацікавити учнів творчістю Івана Марчука; прищеплювати естетичні смаки; виховувати любов та бережливе ставлення до природи. Обладнання:репродукція картини Івана Марчука «А до весни ще далеко», таблиця з написанням вимог до усного мовлення. Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент
Сьогодні ми будемо описувати зображене на
картині, вчитися будувати текст у певному типі мовлення, почнемо знайомитись
із творчістю сучасного українського живописця. Художник часто пише пейзажі,
особливо зимові.
II. Актуалізація знань учнів Репродуктивна бесіда - Що таке опис? - Коли ми користуємось описом? - Що можна описувати? - Навіщо людині потрібні вміння описувати предмети, тварин й інших людей? III. Повідомлення теми й мети уроку 1. Вступне слово вчителя
2.Образна розповідь про художника Івана
Марчука
3.Робота над репродукцією картини
4.Бесіда над картиною
5.Підготовча робота до опису картини.
5.1 Вправа «Мозковий штурм»
5.2 Словникова
робота
5.3
Самостійна робота в
групах
6. Фізкульхвилинка
7.Презентація роботи у великій групі (класі)
8.Обговорення результатів роботи
9.Підсумок уроку. Оцінювання роботи учнів на уроці
Урок №4
Тема. Написання листа до
учнів третього
класу сусідньої школи
Мета: ознайомити учнів із зразком ділового мовлення – листом; закріпити етичні навички у ході складання письмових
висловлювань; повторити основні вимоги до усного та
писемного мовлення; розвивати культуру мовлення; виховувати старанність, охайність, ввічливість.
Обладнання: зразки конвертів та листів, схема-таблиця написання листа,
таблиця «Так звертайся»
Хід уроку
І.Організаційний момент
Вчитель показує
конверт дітям. Звучать запитання:
- Що це таке,
діти?
- Для чого
людям потрібні конверти?
- Що вкладають
у конверти?
- Як конверти
потрапляють до одержувача?
ІІ.Актуалізація опорних знань
- Чи доводилося вам писати листи? Кому?
ІІІ.Повідомлення теми, мети уроку
ІV.Cприймання й усвідомлення нового матеріалу
· Інформація „Довідкового бюро” (історія
написання листа).
· Розповідь про можливі частини листа
· Опрацювання зразка написання листа
-
Сьогодні ми будемо вчитися писати лист, який є видом
ділового мовлення, навчимося як підписувати конверти.
V. Робота над формуванням вмінь писати листи та
підписувати конверти
VІ. Робота над складанням листа та
підписуванням (адресуванням) конверта
1. Розгляд конверта
2. Підписування
конверта
3.Усне складання листа до учнів третього
класу сусідньої школи
4. Запис листів
5. Перевірка самостійної роботи
6. Слухання 2—3 текстів листів, складених учнями
VІІ. Підсумок уроку
·
Як
підписувати конверт?
·
З чого
треба розпочинати лист?
·
Що в
листі треба подати в кінці?
Урок №5 |
Тема. Твір-розповідь за
уявою «Зима-чарівниця»
Мета: вчити образно
висловлювати свої думки і викладати їх в логічній послідовності; розвивати усне
і писемне зв’язне мовлення, творчі здібності учнів; збагачувати словниковий
запас; виховувати естетичний смак, любов і бережливе ставлення до природи.
Обладнання: дитячі малюнки про зиму, картки з виразами, словами, пам’ятка правил написання твору.
Хід уроку
1.Організація класу
2. Актуалізація знань
Придумала мати дочкам імена,
Ось Літо і Осінь, Зима і Весна.
Приходить Весна - зеленіють ліси,
І пташині всюди дзвенять голоси.
А Літо прийшло - все під сонцем квітне,
І стиглі ягоди просяться в рот.
Нам щедра Осінь приносить плоди,
Дають врожаї поля і сади.
Зима засинає снігами поля.
Взимку відпочиває і дрімає земля.
Ось Літо і Осінь, Зима і Весна.
Приходить Весна - зеленіють ліси,
І пташині всюди дзвенять голоси.
А Літо прийшло - все під сонцем квітне,
І стиглі ягоди просяться в рот.
Нам щедра Осінь приносить плоди,
Дають врожаї поля і сади.
Зима засинає снігами поля.
Взимку відпочиває і дрімає земля.
(А. Кузнєцова)
2.1. Читання дітей віршів про пори року
2.2. Огляд дитячих малюнків про зиму
3. Повідомлення теми та мети уроку
Сьогодні на уроці ми будемо складати розповідь за уявою, повторимо
матеріал про будову тексту.
4.Робота з мовним матеріалом
(Кожен учень
використовує у роботі пам’ятку «Правила
написання твору»
• Дотримуйтесь змісту
• Працюйте за планом
• Починайте нову думку з нового абзацу
• Уникайте повторів
• Використовуйте художні засоби
• Використовуйте слова з довідкового бюро
• Перевірте написане
4.1. Гронування
- Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово "зима"?
Учні складають ассоціативні грона іддивідуально, обмінюються думками в групах, доручають одному членові групи представити своє ассоціативне гроно.
4.2. Словникова робота
- Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово "зима"?
Учні складають ассоціативні грона іддивідуально, обмінюються думками в групах, доручають одному членові групи представити своє ассоціативне гроно.
4.2. Словникова робота
4.3. Добір заголовка
4.4. Метод «Прес» (міркування дітей по темі )
5. Фізкультхвилинка
6. Зачитування зразків творів за уявою
7. Написання твору на чернетках
8. Індивідуальна допомога учням, що потребують її.
9. Вибіркове слухання творчих робіт дітей, написаних на чернетках
10. Узагальнення матеріалу
11. Запис творів у зошит
12. Авторське крісло
Читання робіт з авторського крісла
13.Підсумок уроку
Читання робіт з авторського крісла
13.Підсумок уроку
Урок №6
Тема. Твір – розповідь «Руки моєї матусі»
Мета: вчити образно висловлювати свої думки, аналізувати, робити висновки,
добирати переконливі докази; удосконалювати
усне та писемне мовлення; розвивати
спостережливість, уяву, критичне мислення; виховувати повагу та любов до матері.
Обладнання: таблиця із написанням будови тексту,
запис пісні про маму "Рідна мати
моя" (муз. П. Майбороди, сл. П. Малишка)
Хід уроку
1. Організація класу
2. Актуалізація опорних
знань
2.1. Робота над
віршем по сім’ю
А сім'я - це будинок,
Це двоє і третій,
І, бути може, четвертий,
І п'ятий потім.
Це теплі рядки
В бажаному конверті,
Якщо махає розлука
Сумним крилом.
А сім'я - це світло,
Що незримо і щедро
Осяває все життя
І супроводжує нас.
Це - творчість,
Де ні останніх, ні перше,
Де і радість, і горе -
Завжди навпіл.
А сім'я - це все.
Без неї холоне
Одинока думка,
Самотня життя.
Нічого не буває
На світі рідніше,
Нічого, як не думай
І як ні храбрись...
(І. Яворівська)
2.2. Гра «Мікрофон»
· Чому сім’я таку велику роль відіграє в житті людини?
· Які сім’ї бувають за складом?
· Які обов’язки мають члени сім’ї?
· Які обов’язки виконує мама в сім’ї?
3.Повідомлення теми й мети уроку
Учитель читає напам’ять вірш про маму
Все починається з мами
Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі та хащі..
Тільки без мами не можна нізащо,
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!..
(Костецький А.)
- Сьогодмі ми поговоримо
про маму, її руки про те, яку роботу вони виконують, про їх майстерність
4.Робота з мовним матеріалом
4.1.Гронування
- Які асоціації
виникають у вас, коли ви чуєте слово «мама»?
Учні складають асоціативні грона
індивідуально, обмінюються думками в групах, доручають одному члену групи
представити своє асоціативне гроно.
4.2.Словникова робота
4.3. Робота з
орфограмами
4.4. Колективне
складання усної розповіді учнями
4.5 Заслуховування 2-3
учнів
Фізкультхвилинка.
5.Самостійна робота
Запис творчих робіт в
зошитах.
6.Авторське крісло
Читання робіт з
авторського крісла.
7.Узагальнення та
систематизація матеріалу
8.Підсумок уроку
Тема. Навчальний письмовий переказ «Горобчик» (За О.Буценем)
Мета. Вчити висловлювати свої думки чітко і повно, переказувати текст; удосконалювати навички усного та писемного мовлення; розвивати образне мислення; виховувати увагу до рідного слова, любов і бережливе ставлення до природи
Хід уроку
І.Організаційний момент
ІІ.Актуалізація опорних
знань
Робота над загадками про птахів
Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)
Маленький
хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)
Ось
хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
Як цю пташку звати…
(Шпак)
Стрекотуха
білобока
Звуть усі її …
(Сорока)
Звуть усі її …
(Сорока)
Сам
вечірньої години
Заховався в кущ малини.
Та на дуду голосну
Грає пісню чарівну.
(Соловей)
Заховався в кущ малини.
Та на дуду голосну
Грає пісню чарівну.
(Соловей)
Як можна назвати одним словом слова-відгадки?
ІІІ.Повідомлення теми та
мети уроку
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати письмовий переказ про горобчика.
ІV.Сприймання та
усвідомлення матеріалу
1.Бесіда про те, для чого
потрібно людині вміти детально переказувати текст
2.Слухання тексту «Горобчик»
(За О.Буценем)
Маринка вбігла в кімнату весела, задихана і
прямо з порога закричала:
— Дивіться! Горобчик!
Люда, що сиділа за столом і малювала, відштовхнула
стілець і мерщій побігла до сестри.
— Де?
— Ось, — показала Маринка сіреньку пташку, розтуляючи
долоні.
— Напевне, з дерева впала й забилась, — сказала мама.
— А вона видужає?
— Не знаю, треба допомогти їй.
— Видужає! Видужає! — закричали дівчатка. — Ми будемо
добре доглядати її.
Того ж дня мама дістала в сусідів стару клітку і посадила
в неї горобчика. Маринка і Люда поставили йому блюдечко з водою, накришили
хліба, насипали круп.
Перший день горобчик сидів у куточку зажурений. Він
підібгав під себе лапки і нічого не їв. Але наступного дня вже почав потроху
їсти. А ще через кілька днів весело стрибав по жердинках.
Надворі була весна. Дерева стояли зелені, тепло світило
сонце.
Якось підійшла Люда до клітки, що висіла на вікні,
дивиться: знову зажурився горобчик, забився в куток. Пролетить повз клітку
пташка — він весь стрепенеться, зиркне очком і знову замре. Напевне, схотілось
і йому політати в синьому небі. Жаль стало Люді горобчика. Відчинила вона
дверцята клітки і... випустила його на волю.
Саме тут прибігла до кімнати Маринка. Побачила порожню
клітку, питає:
— А де горобчик?
— Випустила, — відповіла Люда.
— Ех ти, — накинулась на неї Маринка, — а ще хвалилась,
що пташок любиш. Не хочеш ти їх доглядати — от і випустила!
— А от і ні! — засперечалась з нею Люда. — Я більше за
тебе їх люблю.
3.Змістовний аналіз тексту
4.Мовний аналіз тексту
5.Структурний аналіз
тексту (частини тексту, абзаци)
6.Орфографічна підготовка
Фізкультхвилинка
V.Узагальнення й систематизація отриманих знань
1.Повторне читання тексту
вчителем
2.Складання плану до
тексту
3.Усний переказ учнями
тексту за планом та опорними словами
4.Запис переказу:
§ Індивідуальна допомога
учням
§ Набір опорних слів до
кожного абзацу
5.Авторське крісло
Читання робіт з авторського крісла
VI.Узагальнення та
систематизація отриманих знань
Участь у конкурсах "Кенругу" і "Соняшник"
Кращі роботи на тему "Новорічна композиція"
Робота Кухарчука Назара
Робота Сидорчук Дарини
Роботи Тягун Олени
Робота Герасимюка Олексія
Немає коментарів:
Дописати коментар