Блог створено для моїх учнів, колег та батьків.
Приємної подорожі сторінками блогу!
Дата народження: 02.09.1971 р.
Категорія: вища
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії"
Педагогічне звання: "старший вчитель"
Освіта:
1. Формальна:
- У 1988 році закінчила Літинську СЗШ І-ІІІ ст. №2. із золотою медаллю.
- У 1993 році закінчила Вінницький державний педагогічний інститут.
2. Неформальна
- Курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів (2016р.)
- Курси підвищення кваліфікації вихователів групи продовженого дня (2016р.)
- Участь в регіональному фестивалі педагогічної майстерності "LEADFEST" (2016р.)
- Курси оператора комп'ютерного набор (2011р.)
- Курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів на тему "Моделювання сучасного освітнього процесу на засадах концепції "Нова Українська школа" (2018р.)
- Курси підвищення кваліфікації на тему " Розвиток життєстійкості/стресостійкості особистості в освітньому процесі". (2020р.)
- Курси підвищення кваліфікації на тему " Проблематика медіаосвіти в сучасному освітньому закладі" (2020р.)
- Курси підвищення кваліфікації на тему " Сторітелінг, відеоскрайбінг як новітні технології створення навчальних презентацій" (2020р.)
- Курси підвищення кваліфікації за Типовою програмою підвищення кваліфікації вчителів початкових класів (ІІ цикл початкової освіти)
"Нова українська школа: відповідаємо на виклики" (2020р.)
3. Інформальна
- Розвиток звязного мовлення, мовленнєвої компетенції молодших школярів.
- Нестандартні творчі форми роботи з учнями початкових класів.
- Психологічна діагностика у роботі з учнівським та батьківським колективом.
Стаж роботи - 31 рік.
Кредо: “Кожний шкільний день, кожний урок має осмислюватися педагогом, як подарунок дітям.”
Автопортрет "Я - педагог і особистість"
Я
завжди мріяла стати
вчителем. Ця професія здавалася мені найцікавішою, найзахоплюючою,
найнеобхіднішою людям. Доля дарувала мені велике щастя - бути вчителем. Закінчила у 1993 році Вінницький
державний педагогічний інститут за спеціальністю
педагогіка та методика початкового навчання.
Свою
педагогічну діяльність розпочала в Літинській СЗШ І-ІІІст. №2 та працюю там по
сьогоднішній день. Увесь педагогічній стаж роботи в школі сягнув 23 років. На
мою думку, це достатній відрізок часу для набуття власної скарбниці творчих
ідей, думок, практичних наробок для вчителя, який обрав фах за покликанням,
живе любов’ю до дітей, прагне самостійно самовдосконалюватись. Ще на початку
своєї діяльності збагнула, що основне завдання педагога – підготувати дитину до
життя і роботи в сучасному суспільстві, навчити використовувати набуті знання,
вміння, досвід у своєму житті та житті своєї родини.
Свої
уроки будую так, щоб підтримувати стійкий інтерес до предмета, навчальну
активність, бажання створити й пізнавати нове, надаючи перевагу
інтерактивній моделі навчання як спеціальній формі організації навчальної
діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови
навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну
спроможність.
Я не просто працюю з
дітьми, я живу з ними, ділю радощі і печалі, успіхи і падіння, не допускаючи
фальші у відносинах. Діти зазвичай уявляють свого вихователя як творця їх
радості, здатного придумати щось нове, веселе і несподіване, і як мудреця, який
все знає і все вміє, і як захисника, готового захистити їх від бід і
несправедливості, зла і образ, і як арбітра, який розсудить по совісті.
Як вчитель, я
зацікавлена в тому, щоб учні знайшли для себе цікаву справу, прагну розкрити їх
здібності, нахили, інтереси.
З перших днів
педагогічної діяльності завжди намагалася завоювати авторитет, визнання своїх
учнів, тому що тільки в цьому випадку можна говорити про успіхи своєї праці,
яка починається з спілкування, з першої іскорки дружби і взаємної довіри.
Методи і прийоми інтерактивного навчання, які я
використовую в своїй роботі
1.Організація комунікації учнів
·
Активне слухання
·
Загальна угода
·
Комплімент
·
Прийняття правил
·
Прогноз погоди
2.Актуалізація опорних знань
·
Мікрофон
·
Мозковий штурм
·
Незакінчені речення
·
Робота в парах
·
Рольова гра
·
Ситуативне моделювання
3.Засвоювання нових знань, формування умінь, навичок
·
Взаємне навчання
·
Діалог
·
Громадські слухання
·
Коло ідей
·
Лекція з допомогою
учнів
·
Робота в малих групах
·
Робота в парах
·
Рольова гра
·
Мозкова атака
4.Узагальнення, систематизація знань
·
Відгадай
·
Дебати
·
Дискусія
·
Круглий стіл
·
Обмін проблемами
·
Так і ні
Немає коментарів:
Дописати коментар